Auto

Recenzie Land Rover Defender 130 Outbound 2024: la revedere locuri suplimentare, salut portbagaj enorm

Recenzie Land Rover Defender 130 Outbound 2024

Nu există două moduri: Defender este mai potrivit pentru un motor diesel cu cuplu decât pentru un V8 însetat. Dar dacă acest model Outbound cu cinci locuri este mașina pentru tine va depinde de modul în care intenționezi să-l folosești; dacă aveți nevoie de șapte sau opt locuri chiar și ocazional, atunci portbagajul puțin mai mic al HSE existent nu va fi un dealbreaker. 130 este o mașină de familie extrem de practică, indiferent de felul în care o priviți.

Land Rover Defender 130 Outbound 2024

Alături de V8 cu caroserie lungă, Land Rover a lansat, de asemenea, o versiune mai practică – sau mai puțin, în funcție de punctul tău de vedere – a lui 130. Denumită Outbound, este disponibilă numai cu motorul D300 diesel și renunță la cele opt scaune ale mașinii standard în favoarea unui aspect cu cinci locuri.

Deci, dacă aveți nevoie de o cizmă uriașă, dar nu duceți copiii și colegii lor la antrenament de fotbal în fiecare săptămână, atunci acesta ar putea fi Defenderul pentru dvs. Și totuși, cel puțin pe hârtie, diferența de spațiu nu este atât de semnificativă pe cât ți-ai putea imagina. În modul cu cinci locuri, suprafața disponibilă crește de la 1.232 litri la 1.329 litri, de exemplu.

Land Rover Defender 130 Outbound 2024

Dacă doriți ca Apărătorul dvs. 130 să se dubleze ca dubiță, totuși, atunci cifra principală de 2.516 litri cu doar scaunele șoferului și pasagerului la loc poate fi de interes. Adică 225 de litri tangibili (un portbag complet al lui Fiat Panda) mai mult decât vei primi într-un Apărător cu totul pliat plat.
Specificațiile de ieșire reprezintă totuși puțin mai mult decât ștergerea unui scaun pe al treilea rând. Land Rover îl numește „exploratorul de lux suprem” cu o „combinație fără precedent de spațiu interior luxos și capacitate pentru orice teren”.

Ca atare, există opțiunea unui ornament special din piele durabilă, fără animale, pentru scaune, plus covorașe de cauciuc care pot fi rabatate pentru a proteja bara de protecție atunci când încărcați articole grele. Există, de asemenea, puncte de ancorare speciale și o plasă de marfă pentru a menține lucrurile în siguranță în timp ce conduceți pe sau în afara drumului.

Land Rover Defender 130 Outbound 2024

Fiind un strict cu cinci locuri, geamurile laterale cele mai din spate ale lui Defender 130 au fost înlocuite cu panouri opace între stâlpii C și D. Prin urmare, vizibilitatea peste umăr este limitată, dar nu în mod dramatic.
Outbound este, de fapt, o tăiere în sine. Este unul dintre cele mai accesibile mașini 130, care se încadrează în gama de deasupra mașinilor X-Dynamic SE (de la 78.860 GBP sub formă D300) și HSE, dar sub variantele X-Dynamic HSE și emblematice Defender X. Ca standard, Outbound vine cu aceleași scaune cu memorie electrică cu 12 direcții și sistem de sunet Meridan ca și mașina de bază, precum și un set de roți de 20 de inci și lumini LED.

Outbound poate fi echipat și cu diverse pachete de opțiuni, inclusiv Pachetul Explorer, Pachetul Aventura și Pachetul Country, care reunesc accesorii suplimentare pe care le puteți găsi la îndemână, în funcție de modul în care intenționați să vă folosiți mașina. Pachetul Off-Road și Pachetul Advanced Off-Road includ lucruri precum un diferențial activ și un sistem configurabil de răspuns la teren, dar chiar și fără aceste caracteristici, Defender 130 rămâne un 4×4.

Și la fel ca întreaga linie Defender de nouă generație, Outbound este și o mașină de drum incredibil de capabilă. Este stabil, sigur și rafinat chiar și pe vremea cea mai urâtă și, deși poate nu este la fel de lină sau fără efort ca V8, motorul diesel cu cuplu pe care l-am încercat s-a simțit suficient de rapid pentru a conduce zilnic.

De asemenea, va adăuga un ușor 10mpg computerului de bord; aceste versiuni nu sunt doar mai ieftine de cumpărat, ci ar trebui să fie și semnificativ mai ieftine de rulat.

Preț: 81.285 GBP (Defensor 130 de la 73.850 GBP / 96.745 GBP testat)
Motor: MHEV diesel de 3,0 litri 6 cilindri
Putere/cuplu: 296 CP/650 Nm
Transmitere: Auto cu opt trepte, tracțiune pe patru roți
0-62 mph: 7,1 secunde
Viteza maxima: 119 mph
Economie de combustibil/CO2: 32,1 mpg/231 g/km
L/L/H: 5.358/2.008/1.970mm
De vanzare: Acum

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *